[ad_1]

حجت‌الاسلام مهدی اشرف، امام‌جمعه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، در رابطه‌ با تبیین شعار سال گفت: جامعه بشری برای پیشرفت خود نیازمند حذف عوامل آسیب‌زا و تقویت نقاط ضعف خود است تا بتواند به کمال نهایی دست یابد و مسئله اقتصاد در کشور ما امروز نقطه‌ضعفی است که باید از بین برود.

امام‌جمعه شهرستان سرخه در ادامه افزود: کشور ما در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی در زمینه‌های علمی و نظامی و امنیتی پیشرفت‌های شگرفی داشته که موجب دشمنی دشمنان شده و آنها به دنبال تحریم و تهدید کشور بوده‌اند و باید با تکمیل پازل قدرت و افزایش توان اقتصادی توطئه آنها را نابود کرد.

وی با بیان اینکه حضرت آقا بیش از یک دهه تأکید بر روی مسئله اقتصاد داشتند، افزود: اهتمام و تمرکز مقام معظم رهبری نشان‌دهنده اهمیت این حوزه و نیاز به تلاش بیشتر متخصصان و متعهدان است که باید با روش‌های جدید به دنبال حل این معضل باشند.

امام‌جمعه سرخه خاطرنشان کرد: دشمن نیز از نقاط ضعف به دنبال ضربه‌زدن به کشور است و طی این سال‌ها با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی این موضع ثابت شده است و این اهمیت تلاش بیشتر در این حوزه را نمایان می‌کند.

حجت‌الاسلام اشرف در نهایت بیان داشت: مسئولین می‌بایست در سیاست‌گذاری‌ها و تقویت نقاط رقابت‌پذیر در سطح ملی و منطقه‌ای و مبارزه با فساد و تقویت بخش خصوصی گام بردارند و از سوی دیگر مردم نیز باید با صرفه‌جویی اقتصادی و مدیریت مصرف و مطالبه‌گری سرنوشت خودشان را تغییر دهند تا دچار وابستگی نشوند.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منبع

Shares: