[ad_1]

به گزارش قومس؛ مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، درباره آخرین عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بیان کرد: ساعت سه بامداد امروز سوم فروردین‌ماه به پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر اعلام شد که پنج نفر در لاسجرد مفقود شدند؛ لذا نیروهای امدادی بلافاصله برای کمک به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعلام مفقودی در منطقه خنار لاسجرد مورد تأیید قرار گرفت و جستجو برای افراد آغاز شد، تأکید کرد: تیم عملیات ده نمک شهرستان آرادان وارد عمل شد و بعد از ساعت‌ها عملیات این افراد امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه واژگونی خودروی چری دیگر حادثه‌ای بود که امروز به آن امدادرسانی شد، تأکید کرد: این حادثه در کیلومتر ۶۹ محور آرادان – سرخه صورت‌گرفته و ۴ نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنها توسط هلال‌احمر رهاسازی شد.

محمدخانی با بیان اینکه امدادرسانی به ۵ حادثه‌دیده در واژگونی خودروی ۲۰۶ دیگر عملیات سرخ‌پوشان هلال‌احمر استان سمنان در شبانه‌روز اخیر بوده است، بیان کرد: این حادثه در کیلومتر هشت محور چشمه‌علی دامغان رخ داد و مأموران هلال‌احمر موفق به انتقال ۲ مصدوم به بیمارستان شدند.

وی افزود: روز گذشته نیز مأموران امداد و نجات هلال‌احمر دامغان به حادثه آب‌گرفتگی شهرک بوستان دامغان اعزام و ۴۰ نفر را امدادرسانی کردند همچنین در این روز امدادرسانی به گرفتار شدگان در محور شهمیرزاد – فولاد محله به دلیل برف شدید، صورت گرفت و مجموعاً ۱۶۰ نفر اسکان داده شدند.

تیتر برتر

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: