[ad_1]

جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، به تشریح جزئیات عملیات مشترک با پلیس کرمان پرداخت و اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، بر روی عناصر اصلی و حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله از شرق کشور به یکی از شهرهای جنوبی به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی‌های همه جانبه ماموران‌، گفت: قاچاقچیان قصد داشتند محموله مواد خود را از مسیر یکی از شهرهای استان کرمان به مقصد حمل کنند که هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر کرمان برای اجرای عملیات و دستگیری سوداگران مرگ انجام شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان با دو دستگاه خودروی سواری در محورهای مواصلاتی شهرستان قلعه گنج در تردد بودند، افزود: ضمن هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه مأموران عملیات ویژه استان سمنان، وسایل نقلیه شناسایی و پس از انجام تعقیب و مراقبت، در یک موقعیت مـناسـب و طی یک عملیات ضربتی با استفاده از علائم هشداردهنده هر دو خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

موقوفه‌ئی از دستگیری اعضای ۵ نفره این باند تبهکار خبر داد و گفت: مأموران در بازرسی از خودروها ۹۸ کیلوگرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان تأکید کرد: یکی از شعارهای اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان‌کننده با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: