[ad_1]

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان:

به گزارش مرآت؛ حیدر عربی  اظهار داشت: کاروان خادم الشهدای سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان عازم سفر زیارتی و معنوی مشهد مقدس می‌شوند.

وی گفت: هم‌زمان با فرارسیدن میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع) تعداد ۸۰ نفر از خادم الشهدای خواهر و برادر سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان با دو دستگاه اتوبوس و به مدت ۴ روز به حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج (ع) اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: هدف از این اعزام، تجلیل معنوی از خادمینی است که در طول سال در یادمان‌های شهدا و اردوگاه‌های محل استقرار زائران فعالیت داشته‌اند.

عربی افزود: نقش خادمین در سفرهای راهیان نور بسیار ارزشمند است و عنوان خادم شهدا سعادت می‌خواهد و یکی از دلایل حضور خادمین در راهیان نور خدمات‌رسانی به زائران است.

وی تصریح کرد: نکته مهم یادگیری سبک و زندگی شهدا برای خادمین جوان است که با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس سبک و سیره شهدا را یاد بگیرند.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن قدردانی از خادمین الشهدایی که مخلصانه و به نیت خشنودی شهدا در این امر مشغول به‌کار شده‌اند، تصریح کرد: همه ما باید ادامه دهنده و پاسدار خون شهدا در عرصه جهاد تبیین باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: