[ad_1]

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان خبر داد:

قاسم ملکدار معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت ضمن تبریک بهار طبیعت و بهار معنویت گفت: برای اولین بار در ۱۰ سال اخیر توانستیم با همکاری مجموعه بزرگ اجتماعی شهر و شهروندان بودجه سال ۱۴۰۱ را ۱۰۰ درصد محقق کنیم و انشاءالله بتوانیم در سال‌جاری در راستای اعتمادسازی شهروندان تلاش مضاعف کنیم.

وی ضمن تاکید اهمیت تحقق بودجه در سال‌جاری و خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: از بودجه ۸۴۵ میلیارد تومانی توانسته‌ایم ۶۴۵ میلیارد تومان آن را با همکاری شهروندان محقق کنیم که ۲۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به بدهی دستگاه‌های اجرایی‌ست که تاکنون محقق نشده است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان ضمن اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در پرداخت عوارض بیان کرد: وصول عوارض در دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در بهبود شکوفایی و رشد شاخص‌های شهری را شاهد باشیم.

وی تحقق بودجه را مشارکت و همراهی شهروندان شهر اخلاق دانست و ادامه داد: اگر مشارکت شهروندان نبود، بودجه سال ۱۴۰۱ محقق نمی‌شد و انشاءالله بتوانیم در سال جاری نسبت به اجرای طرح‌های عمرانی و پروژه‌های شهری اقدامات موثری در شهر انجام دهیم.

ملکدار از تصویب بودجه بیش از ۹۴۶ میلیارد تومان سال ۱۴۰۲ شهرداری خبر داد و افزود: باید با همکاری همه همکاران و شهروندان نسبت به تحقق آن اقدام کنیم تا بتوانیم با انجام وظایف خود حس خوبی را به شهروندان منتقل کنیم.

ملکدار از زحمات همکاران و مدیران مجموعه شهری بابت تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ تشکر کرد و گفت: امیدوارم امسال هم بتوانیم در مباحث عوارض همانند سال گذشته تلاش مضاعف کنیم.

خبرنگار:طاها یزدانیان

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منبع

Shares: