[ad_1]

سید مهدی موسوی جانشین انتظامی شهرستان میامی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، اظهار داشت: مأموران پاسگاه عباس‌آباد حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که با سرعت بالا و بدون پلاک در حال تردد بود مشکوک شده و برای بررسی موضوع آن را متوقف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان میامی در ادامه افزود: مأموران پاسگاه با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل متوجه شدند خودروی مذکور سه ساعت قبل توسط مالک آن در یکی از شهرستان‌های شرقی استان تهران اعلام سرقت شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق ۱۷ساله و فاقد گواهینامه بود اظهار داشت: این سارق جوان در همان روز اقدام به سرقت خودرو در یکی از شهرستان‌های شرقی استان تهران کرده و سپس قصد عزیمت به استان خراسان جنوبی را داشته که با هوشمندی پلیس دستگیر شد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای شناسایی مالک خودرو و تحویل خودروی مکشوفه به وی ادامه دارد اضافه کرد: سارق دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

موسوی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، قفل فرمان و پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند و در صورت وقوع سرقت سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: