[ad_1]

به گزارش قومس؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در پیامی با تبریک فرا رسیدن سال جدید و همچنین ماه رمضان بر تلاش برای تحقق شعار سال و کمک به رفع موانع زنجیره تولید کارخانجات تأکید و اعلام آمادگی کرد.
متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار، یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز تجلی یکی از باشکوه‌ترین جلوه‌های طبیعت در جهان هستی و نوید بخش فرارسیدن بهار است و تقارن آن با ماه پرفضیلت رمضان و ضیافت الهی، لطافت و زیبایی آن را دو چندان کرده است.
این تقارن بدون‌شک نوید بخش سعادت و شادمانی برای ملت عزیز ایران اسلامی است و باید آن را به همه ملت رشید ایران تبریک و تهنیت گفت.

نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ به «سالِ مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشان از شناخت معظم‌له از اهمیت تولید و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور دارد اما بدون شک تحقق این شعار بدون حمایت از قشر کارگر و کارفرما که ستون فقرات اصلی تولید و قلب تپنده اقتصاد کشور هستند ممکن نخواهد بود.

حمایت از قشر کارگر و کارفرما به منزله حمایت از تولید داخلی، رسیدن به خودکفایی و در نهایت رشد تولید است و این همان دغدغه‌ای است که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همواره بر آن تأکید داشته‌اند.

بدون تردید یکی از لازمه‌های تحقق شعار سال رفع مشکلات و دغدغه‌های جامعه کارگری و فعالان بخش تولید است و این قشر شریف و بصیر با هوشیاری کامل ضمن بیان مشکلات و مطالبات خود از مسیر صحیح که هرگز سویه سیاسی نداشته و صنفی نیز بوده، اجازه بهره‌برداری سیاسی را به دشمنان و مخالفان کشور و نظام نداده و نخواهند داد و با تمام توان برای تحقق شعار سال تلاش خواهند کرد.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز بیش از گذشته برای تحقق شعار سال و فرمایش مقام عظمای ولایت در کنار جامعه کارگری و بخش تولید خواهد بود و کارفرمایان و کارگران می‌توانند با مراجعه و یا مکاتبه با رده‌های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در استان ها مشکلات و موانع تولید خود را اعلام نمایند.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: