[ad_1]

سیدرضا علوی،فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه چندنفر در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دامغان در حال سلاخی کردن چند راس شکار غیر مجاز هستند،به قید فوریت ماموران انتظامی شهرستان با هماهنگی های لازم به محل اعزام شدند.

علوی با بیان اینکه به محض حضور پلیس در محل ۲ نفر متواری شدند،افزود: شکارچی اصلی با شلیک به موقع ماموران زمین گیر شد و در بازرسی از منزل وی ۳ راس بز و قوچ وحشی در حال سلاخی شدن به همراه یک دستگاه موتورسیکلت تریل غیرمجاز، یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ و متعلقات مربوطه کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد : متهم در بازجویی فنی و تخصصی پلیس، به همدستی با ۸ نفر دیگر اعتراف کرد و گفت: با مشارکت دوستانش در مجموع ۱۸ راس بز و قوچ وحشی را در طول چند ماه به صورت غیرمجاز شکار کردند.

علوی از شناسایی و دستگیری تمامی متهمان دخیل در این پرونده ، طی چندین عملیات ضربتی جداگانه خبر داد و اضافه کرد: تمامی ۹ نفر شکارچی غیر مجاز با دستور مراجع قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان در پایان اذعان کرد: افرادی که به هر طریقی اقدام به شکار غیرمجاز حیوانات وحشی می کنند، طبق قوانین زیست محیطی با آنان برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و شهروندان علاقه‌مند به محیط زیست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را با پلیس ۱۱۰ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: