[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در همایش تکریم از شبانان و گله داران عشایر استان سمنان با بیان اینکه عشایر باعث افتخار کشورهستند، گفت: عشایر جزو تولیدکنندگان کشور و سربازان نظام در اقتصاد مقاومتی هستند که‌ نقش آنها در بحران های کاهش تولید مشخص می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در ادامه افزود: خدمت به مردم به وسیله تولید بهترین عبادت است و اینکه شما مولد بوده و مصرف کننده صرف نیستید، باعث افتخار نظام است.

بنا به گفته حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، عشایر غیور استان در جبهه‌های دوران دفاع مقدس نقش قابل توجهی داشتند و استان سمنان ۲۸۱ شهید را از عشایر تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی،خاطر نشان کرد: متاسفانه بخش قبال توجهی از کاهرای دامدارن عشایر توسط اتباع انجاممی شود و این موضوع ادامه تولید در کشور را پس از این دامدارن فعلی با ضعف روبرو می‌کندو باید برای ادامه مسیر جوانان را به تولید دام سبک وسنگین ترغیب کرد.

وی در پایان سخت کوشی، پرکاری، استقامت در برابر مشکلات، وفاداری به انقلاب، نظام و رهبری، کم توقع و قانع بودن را از جمله ویژگی های بارز عشایر دانست.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: