[ad_1]

به گزارش قومس؛ محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان، اقدامات کارگروه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان را بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر توصیف کرد.

وی افزود: جهاد سازندگی دارای ویژگی‌های بارزی بوده که دقت، سرعت، نیروسازی و همچنین انجام امور محوله با حداقل اعتبار و حداکثر کیفیت از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: مدیریت و پشتیبانی انجام رزمایش‌ها در استان سمنان کار بسیار دشوار و ارزشمندی است که به‌خوبی صورت می‌گیرد.

حمیدی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان از ظرفیت گروه‌های جهادی مردمی به‌عنوان یک فرصت خوب استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بنا بر گزارش‌های دفتر فنی استانداری سمنان، ۱۸ پروژه از محل تملک دارایی‌ها در اختیار بسیج سازندگی استان سمنان قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها، گزارشات، اقدامات و همکاری‌های خود را با گروه‌های جهادی ارائه دهند.

حمیدی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و آغاز سفرها، لازم است تا دستگاه‌های مربوطه در حوزه خدمات سفر، از ظرفیت گروه‌های جهادی در زمینه اماکن گردشگری، خدماتی و همچنین نظارتی استفاده کنند تا بتوانیم به زائران امام رضا (ع) خدمات مناسبی ارائه دهیم.

فارس

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: