[ad_1]

به گزارش مرآت؛ سعید طبسی رییس هیأت والیبال شاهرود اظهارداشت: سومین روز رقابت‌های والیبال لیگ دسته یک جوانان باشگاه‌های کشور با توقف سه بر یک والیبالیست‌های نصر امید شاهرود در برابر کندوان شمال نور همراه بود.

وی با بیان اینکه تیم‌ها در چهار گروه پنج تیمی با هم رقابت می‌کنند، تصریح کرد: دخانیات با نتیجه سه بر ۲ مغلوب طلوع سپیدباران شد و دیگر رقابت این گروه با برتری سه بر صفر عقاب نهاجا در برابر چادرملو اردکان رقم خورد.

طبسی به رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: گل گهر سیرجان با نتیجه نزدیک سه بر صفر توانست از سد شهرداری شهریار عبور کند، مهر و ماه اسپادانا اصفهان نیز با نتیجه سه بر صفر از فولاد مبارکه سپاهان شکست خورد.

رییس هیأت والیبال شاهرود با بیان اینکه روزانه هشت رقابت در سالن‌های ولی‌عصر(عج) شهرداری و امام علی(ع) آموزش و پرورش برگزار می‌شود، افزود: ملوان تهران با نتیجه سه بر یک مغلوب رازین پلیمر شد، مقاومت بسیج هم سه بر یک مس شهر بابک را شکست داد.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود، ادامه داد: درنا لار ارومیه با نتیجه نزدیک سه بر ۲ توپکا بابلسر را از پیش رو برداشت.

طبسی گفت: رعد پدافند، زرین اسکان میاندوآب، مس سونگون تبریز و افق قم در سومین روز از رقابت‌ها استراحت کردند.

مسابقات والیبال نوجوانان دختر قهرمانی دسته یک کشور آذر سال گذشته با حضور ۱۰ تیم از کشور در شاهرود برگزار شد.

افزون بر۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی شهرستان شاهرود زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر ساله میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی است.

 

[ad_2]

منبع

Shares: