[ad_1]

به گزارش مرآت؛ سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در نشست با اعضای شورای پایگاه بسیج استانداری سمنان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج بیان کرد: امروز بسیجی باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را به دور از حاشیه‌ها الگوی خود قرار دهد؛ چراکه دشمن دنبال این است که با پررنگ کردن حاشیه‌ها،‌ ما را از اصل مسائل غافل سازد.

وی اظهار کرد: با تأسی از کلام مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیجیان باارزش‌ترین افراد جامعه هستند»، این مهم را الگوی کاری خود قرار دهیم.

استاندار سمنان تأکید کرد: امروز ما وظیفه داریم تا در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی و انقلابی گام برداریم.

هاشمی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که بسیجی هستم، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا با روحیه جهادی در مقطع حساس کنونی در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در سطح جامعه تسری پیدا کند، تأکید کرد: در حوزه‌های مختلف که امور به بسیجیان سپرده شد و روحیه بسیجی حاکم بود،‌ موفقیت‌های مطلوب حاصل شد.

استاندار سمنان با بیان این مهم که باید در راستای افزایش اعتماد مردم اقدامات مطلوب را به کار گیریم، گفت: پایگاه بسیج و بسیجیان باید جذب حداکثری را با اقدامات مطلوب در الگوی کاری خود قرار دهند.

پایان پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: