[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت؛

مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان در جمع اصحاب رسانه با بیان این که جهان امروز پذیرای مدل حکمرانی جمهوری اسلامی ایران شده است، اظهار داشت: دشمن بیش از پیش به ضعف و اضمحلال خود نزدیک شده و در مقابل جمهوری اسلامی ایران در حال رسیدن به جایگاه واقعی و افقی است که از ابتدا برای خود ترسیم کرده بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان در ادامه بیان کرد: امروز نیز مانند ۴۳ سال گذشته همه قدرت های استکباری دنیا دست به دست هم داده و از هیچ تلاشی برای دشمنی فروگذار نمی کنند اما آنچه این نظام و انقلاب را پابرجا نگاه داشته وجود امامین انقلاب و مردم سالاری دینی در کشور است و در واقع جمهوری اسلامی درختی است که هر روز تناورتر و پربار تر می شود.

وی با تاکید بر این که انسان باید جایگاه خود را در جبهه نبرد حق علیه باطل بداند، تصریح کرد: نبرد میان حق و باطل از ابتدای عالم وجود داشته و آنچه مهم است این است که مردم جامعه اسلامی در کنار مدد جستن از خداوند نقش خود را در این جبهه در کرده و جهت گیری مناسبی نسبت به جبهه باطل داشته باشند.

عبداللهی با بیان این که طبق فرموده رهبر انقلاب هر عملی که از ما سر می زند پیامی را برای دشمن مخابره می‌کند، تاکید کرد: دشمن هیچ گاه دلسوز ما نبوده و نیست و بسیجیان پیام عزت، اقتدار، دلبستگی ملی، عشق به پرچم، شهدا و میهن و مقابله با دشمن را در هفته بسیج به صورت مستقیم و غیر مستقیم با رفتار و گفتار خود به دشمن مخابره می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان با اشاره به برگزاری بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ فعالیت در قالب ۶۷ عنوان برنامه با محوریت ۱۶ برنامه شاخص، عنوان کرد: در آغاز هفته بسیج و همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی(۲) بالغ بر ۱۰۰ گروه جهادی در بسیج محلات و اقشار در ۳۰۰ عرصه به خدمت رسانی مشغول می شوند.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان‌ در قالب برنامه عهد ولایت و دیدار حضوری و مجازی تمام بسیجیان شهرستان سمنان با رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه های شاخص شهرستان است.

عبداللهی با اشاره به برگزاری برنامه خانه ای از مهر با حضور زوج های جوان و زوج های دارای فقر ۴ فرزند به بالا، بیان کرد: این برنامه به همت فعالان حوزه جمعیت در بخش اجتماعی بسیج برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان با تاکید بر لزوم تجلیل از خانواده بسیجیان، عنوان کرد: برنامه شور حضور با هدف تقدیر و تجلیل از خانواده بسیجیان در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاره یادواره شهدا در ایام هفته بسیج به خصوص شهدای اصناف و بازاریان شهرستان، ابراز داشت: گلباران مزار شهدای شهرستان و برنامه تجلیل از پدران و مادران شهید شهرستان در دستور کار برنامه های هفته بسیج سال جاری است.

عبداللهی در ادامه بیان کرد: گشت های رضویون بسیج جهت برگزاری مانور امنیت و اقتدار در هفته بسیج گرد هم آمده و ضمن برقراری امنیت در سطح شهرستان، اقتدار بسیج را به تصویر می کشند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان افزود: حلقات صالحین بسیج برنامه میقات صالحین را در نماز جمعه هفته آینده برگزار می کنند. همچنین ۲ هفته آینده رزمایش اقتدار با حضور اقشار مختلف بسیج اجرا خواهد شد.

وی افزود: ۸ آذر ماه در ساختمان تاریخی منشی الاطبا واقع در خیابان کهنه دژ مرکز مشاوره بسیج افتتاح خواهد شد. همچنین در هفته بسیج کاروان روایان پیشرفت با هدف جهاد تبیین در قالب سیرهای نمایشگاهی  به روایت درستی از جمهوری اسلامی ایران برای دانش آموزان می پردازند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: