[ad_1]

به گزارش خبرنگار مرآت؛ حمید دامغانی؛فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجتال بسیج استان سمنان و در جمع فعالین فضای مجازی گفت:جمع فعالین مجازی در چنین رویداد هایی بستری برای فعالیت و انگیزه بیشتر آنها را فراهم می آورد و زمینه خلق ایده های برتر را مهیا می سازد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد با اشاره به تسلط رسانه ای دشمن در فضای مجازی تصریح کرد: امروز بدون حضور مفید در فضای مجازی نمی توان نقشه راه و پیشرفت کشور در تمدن سازی و انتقال فرهنگ را به سرانجام رسانیم ، از این رو رقابت های این چنینی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

دامغانی،شناسایی ظرفیت های قشر جوان و نوجوان را از مزایای برگزاری رویداد های رقابتی در فضای بسیج دانست و بیان کرد: بهره گیری از ظرفیت های انسانی و محتوایی در این فرایند باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا بتوان از آنها در راستای اهداف تعریف شده نظام و انقلاب بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: نباید به دستاوردهای حداقلی در این زمینه بسنده کرد و باید ارتباط و انسجام بین گروهها و بستر پشتیبانی از آنها در طول سال نیز برقرار باشد تا گرووهای فعال در این زمینه با اطمینان خاطر فعالیت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر در یک جنگ رسانه ای تمام عیار با دشمن به سر می بریم،ابراز کرد: تولید محتوای غنی و تاثیر گذار باید قطعا مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به ایران قوی و سر افراز براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دست یابیم.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منبع

Shares: