[ad_1]

به گزارش مرآت؛ علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح امروز در نشست مشترک دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان بر هم‌افزایی دو نهاد برای کمک هر چه بیشتر به نیازمندان با پیوست فرهنگ رضوی تأکید کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند و کسب رتبه برتر در اجرای این طرح در استان سمنان، بیان کرد: این سامانه در کنار سامانه مراکز نیکوکاری، عدالت‌محوری را به همراه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به فعالیت سامانه امداد هوشمند و کارآمد با هدف بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان و تحقق شفافیت، تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

بحیرایی با بیان اینکه کمیته امداد استان سمنان رتبه نخست کشوری در حوزه اشتغال را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: ۹ هزار و ۹۰۰ نفر، متقاضی اشتغال در این نهاد در هفت ماه سال جاری درخواست خود را ثبت کردند و اعتبارات این حوزه نیز ۲.۵ برابر شده است.

وی با بیان اینکه سمنان جزو پنج استان نخست در حوزه فرهنگی کشور است، افزود: کمیته امداد استان سمنان همواره تلاش می‌کند در کنار کمک‌های معیشتی پیوست‌های فرهنگی را به همراه داشته باشد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه نام کمیته امداد برگرفته از نام مقدس امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: کانون خادمیاران رضوی در کنار کمیته امداد با تأکید بر ترویج فرهنگ رضوی در کنار این نهاد است.

پایان پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: