[ad_1]

به گزارش مرآت؛ مصطفی شاه‌حسینی، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان صبح امروز در جلسه هماهنگی برای اجرای دستور وزیر جهاد کشاورزی به‌منظور کمک به تأمین نهاده‌های دامی این استان اظهار کرد: این جلسه با موضوع قرارداد تحویل نهاده‌های دامی به‌صورت امانی به دامداران روستایی و عشایری استان سمنان با دوره زمانی حداقل چهار ماهه و با حضور نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام کشور در سمنان برگزار و تصمیمات مناسبی در این زمینه گرفته شده است.

وی گفت: بر اساس درخواست و مکاتبات انجام‌شده در مرحله نخست تعداد ۱۶۰ هزار رأس دام سبک روستایی و عشایری استان سمنان شامل اجرای این دستور وزیر جهاد کشاورزی می‌شوند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خاطرنشان کرد: به‌منظور مدیریت بهتر اجرای این طرح، موضوع تحویل امانی نهاده‌های دامی به دامداران مشمول در ۲ یا سه مرحله انجام خواهد شد.

شاه‌حسینی با بیان اینکه برای مدیریت بهتر مقرر شده که نهاده‌های در نظر گرفته شده در ۲ یا سه مرحله تحویل داده شود، اضافه کرد: مدت قرارداد چهار ماهه است.

وی با بیان اینکه اولویت عقد قرارداد با تشکل‌های دامی است، عنوان کرد: دامدارانی که دارای حداقل یک‌‌هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک هستند، نیز می‌توانند مستقیماً با شرکت پشتیبانی قرارداد منعقد کنند.

تشکل‌های مربوطه و دامداران متقاضی ابتدا باید برای ارائه درخواست و پیگیری موضوع به مدیریت جهاد کشاورزی و اداره عشایر شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: