[ad_1]

مجتبی تجلی دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان در گفت‌وگو با مرآت از برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمندی جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است.

دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان در ادامه افزود: با برگزاری چنین رویدادهایی می‌توان توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیروها را در یک عملیات واقعی ارتقاء بخشید.

وی با بیان اینکه علاقه مندان برای شرکت در این رویداد تا ۲۳ آبان ماه مهلت دارند از طریق سایت event.bsijmajazi.ir  ثبت نامشان را نهایی کنند، اظهار کرد: علاقه‌مندان در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه تولیدات را ارائه کنند.

تجلی همچنین تصریح کرد: شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است؛ پس از برگزاری مرحله استانی این رویداد، مرحله نهایی آن در نیمه دوم آذرماه امسال با حضور نفرات برتر مرحله استانی در تهران برگزار خواهد شد.

دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان با بیان اینکه این رویداد از روز چهارشنبه ۲۵ آبان لغایت جمعه ۲۷ آبان در استان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم ها به صورت حضوری در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در روز پایانی، تولیدات مورد داوری قرار می‌گیرد و در مراسم اختتامیه تیم‌های برگزیده اعلام می‌شوند، گفت: برگزیدگان این رویداد، جهت شرکت در رویداد کشوری معرفی شده و جوایز ارزنده‌ای نیز به آنها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منبع

Shares: