[ad_1]

به گزارش مرات، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار اعضای هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه در دفتر امام جمعه این شهر اظهار داشت: رسانه‌های دشمن در تحریف خبرها تبحر زیادی دارند و در این شرایط نباید به دشمنان سوژه داد.

وی با اشاره به تعدد خبرهای جعلی و فیک‌نیوزها در رسانه‌های تحت مدیریت دشمنان نظام جمهوری اسلامی، ادامه داد: دشمن در حوزه رسانه قدرتمند ظاهر شده و از ابزار رسانه‌ای از جمله تبلت و گوشی‌های تلفن همراه که برای تحصیل دانش‌آموزان در دوران شیوع کرونا تامین شد، در راستای ضربه زدن به نظام بهره می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، تقویت وحدت در بین اهالی رسانه در نظام جمهوری اسلامی را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد که فعالان این عرصه نسبت به یکدیگر بیش از پیش حسن نیت داشته باشند.

محمود احمدی مسوول سازمان بسیج رسانه استان سمنان نیز در این دیدار گسترش اخلاق، معنویت و بصیرت را از مهمترین هدف‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: پیگیری مطالبات رهبری در تحقق الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت، هدفگذاری برای تمامی مخاطبان، تولید محتوای در تراز انقلاب اسلامی، ایجاد شورای تبیین و جذب نخبگان را از دیگر هدف‌های بسیج رسانه است.

همچنین علی مسلمان مسوول پیشین سازمان بسیج رسانه استان سمنان نیز  فعال شدن این سازمان در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، گرمسار، برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر و تلاش در راستای ایجاد سیاست‌ رسانه‌ای واحد در هیات اندیشه‌ورز را از جمله اقدام‌های انجام شده در دوره مسوولیت خود عنوان کرد.

در این دیدار، برخی اعضای هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان سمنان نیز به بیان دیگاه‌های خود در حوزه رسانه پرداختند و توجه بیش از پیش مسوولان دستگاه‌های مختلف استان به حوزه رسانه را خواستار شدند

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: