[ad_1]

به گزارش مرآت، محمد حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه روند اجرای طرح مسکن ملی در دو بخش استان سمنان و شرق استان توسط راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و … در دست اجرا است، ابراز کرد: پنج هزار و ۷۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان‌های شاهرود و میامی نسبت به افتتاح حساب اقدام کردند.

وی با بیان اینکه از این بین یک هزار و ۴۹۰ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند، افزود: از مابقی متقاضیان مسکن ملی درخواست می‌شود تا نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا بتوانیم مسکن را در اسرع وقت تکمیل کنیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه عملیات ساخت یک هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی در شاهرود و میامی آغاز شده است، تاکید کرد: جلسات هماهنگی با شهرداری‌های دو شهرستان در راستای صدور پیش پروانه ساخت، برگزار شده است.

حمیدی با بیان اینکه پیگیری‌ها برای اختصاص انشعاب موقت آب مسکن ملی در حال ساخت، از دیگر اقداماتی است که در شهرستان‌های شاهرود و میامی برای پروژه مسکن ملی صورت گرفته است، ابراز کرد: بنیاد مسکن و شهرداری‌ها برای شروع آماده سازی سایت‌های جهش تولید مسکن در شرق استان آمادگی دارند.

وی با بیان اینکه جلسه مشکلات صدور پیش پروانه، آب و فاضلاب، طراحی و نقشه شهرستان‌های شاهرود و میامی، برگزار و به هماهنگی‌های خوبی نیز دست یافتیم، تاکید کرد: امیدواریم با واریز وجه از سوی مردم بتوانیم نسبت به ساخت و تکمیل مسکن مورد نیاز مردم اقدام کنیم.

معاون استاندار سمنان در خاتمه گفت: مجموعاً ۱۹ هزار نفر در شهرستان‌های شاهرود و میامی برای طرح مسکن ملی، ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: