[ad_1]

به گزارش مرآت؛ هیئات رزمندگان اسلام استان سمنان در آستانه قیام یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء- ۷۶)

بار دیگر صفحات قطور دفتر تاریخ افتخارات و صحیفه خاطرات ملت مبارز و همیشه در صحنه ایران اسلامی ورق خورد و از لا به‌ لای صفحات نورانی مبارزات استقلال طلبانه و آزادیبخش ملت بیدار ایران اسلامی و در میان سطور نگاشته شده با قطرات خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، ۱۳ آبانی دیگر از راه رسید.

سیزده آبان تجلی اراده ملتی است که هرگز از نثار جان و هستی خویش دریغ نورزید و اقتدار و افتخار را به بهای خون هزاران شهید و رنج هزاران ایثارگر و شکیبایی خانواده های آنان به جان خرید و امروز مقتدرانه و با پشتوانه همت شهیدان و ایثارگران و تمامی تلاشگران خود بر قلّه اقتدار ایستاده است.

بدون شک ایمان، بصیرت، شور انقلابی و تشخیص صحیح و به موقع دانشجویان ، نشأت گرفته از قیام کربلا و اندرزهای عاشورا بود که نقشه های شوم آمریکا برای اضمحلال، منزوی کردن و ضربه زدن به ایران اسلامی را در نطفه خفه ساخت و توطئه ها و جنایت های دولت آمریکا هرگز از حافظه ی تاریخی ملت ایران به محاق فراموشی سپرده نخواهد شد و شعار مرگ بر آمریکا با مشت های گره کرده و با صلابت تر از گذشته در فضای مجازی طنین انداز خواهد گشت.

بار دیگر با الهام از سخنان مقام معظم رهبری به مستکبران جهان اعلام می‌کنیم که همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی، ایستادگی و سلطه‌ناپذیری را سرلوحه خود قرار می‌دهیم و همچنان نوک پیکان را به سمت آمریکا و ایادی آن به عنوان نماد استکبار نشانه می‌رویم که بدون تردید این اقدام ادامه راه مقدس شهدا است.

هیئات رزمندگان اسلام استان سمنان با اقیانوس خروشان ملت بزرگ و مسلمان ایران همراه و همگام می شود و ضمن تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حمایت مستمر خود از استقلال، آزادی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام می دارد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: