[ad_1]

به گزارش مرات؛ مواکب اربعینی استان سمنان در آستانه یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

یوم الله سیزدهم آبان ماه که برگرفته از نهضت عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در رسیدن به مقام شامخ آزادگی و آزاد سازی است، نقطه ی عطفی در تاریخ ملت ایران وانقلاب های جهان و برگ زرینی بر کتاب سراسر افتخار مردم مسلمان ایران است که تا همیشه ی تاریخ جاودان خواهد ماند.

انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرات تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به معنای نفوذ در رفتار ملت ها و کشور های دنیا بدون تهدید وارعاب به شمار آورد. در چنین روزی رهبر فرزانه و بنیانگذار بزرگ انقلاب را، به خاطر فریاد آزادی خواهی ومبارزه با استعمار و استکبار جهانی و استبداد شاهنشاهی تبعید نمودند، غافل از اینکه رهبر بزرگ انقلاب پانزده سال پس از آن خروش ظلم ستیز، کاخ های پوشالی استبدادشان را با قدرت ایمان، وحدت و قیام فرزندان برومند خود فرو خواهد ریخت.

سیزدهم آبان در روز شمار انقلاب اسلامی نه یک روز که خود به تنهایی یک تاریخ و انقلاب دیگر است، روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز ودانشجو جاودان شد.

ما خادمان ملت در مواکب اربعینی استان سمنان در سالروز تاریخی یوم الله ۱۳ آبان اعلام می داریم که قدر استقلال، آزادی جمهوری اسلامی و وطن عزیز خود را می دانیم و آماده ایم بهای این استقلال را بپردازیم و اطمینان داریم فرزندان غیور این سرزمین، با اتکا به ایمان به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با عنایت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و با تبعیت از مقام عظمای ولایت، کشور را در برابر همه تهدید ها وتحریم ها بیمه می کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: