[ad_1]

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز گذشته گفت: بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب مانند همیشه چراغ راه شد و ابعاد مسئله را به خوبی بیان کرد و آرامش به جامعه برگشت.

نماینده مردم دامغان افزود: برخی خواص که متاسفانه بدون بررسی و بدون روشن شدن موضوع، عجولانه موضع گیری کرده و جامعه را تحریک کردند، مواضع خود را نسبت به کسانی که جزو معترضان نبودند و اغتشاشگر بودند، اصلاح کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبری، علت اصلی حوادث اخیر را پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در تمامی عرصه ها دانست و افزود: قطعا دشمنان این مرز و بوم استقلال و ایستادگی و اقتدار ایران امروز را تاب نمی آورند و با اهداف گوناگون به دنبال تخریب نظام هستند.

این عضو خانه ملت با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، امنیت ایران درون زا و وابسته به داخل است، گفت: ایران مانند کشورهای عربی نیست که امنیت خود را از آمریکا گدایی و لقب گاو شیرده را از آن خود کند.

علیزاده تصریح کرد: موفقیت ها در زمینه مبارزه با بیماری کرونا ،پیشرفت های شرکت های دانش بنیان و بی اثر کردن تحریم ها و رونق اقتصادی در ارتباط با کشور های همسایه و از طریق پیمان شانگ های از مواردی است که موجب خشم و نفرت دشمنان و اعتراف انها به شکست مفتضحانه شده است.

این عضو خانه ملت با تاکید براین نکته که مرگ مهسا امینی دستاویزی برای اجرای نقشه شوم استکبار بود، افزود: همانطور که معظم له فرمودند دشمنان این مرزو بوم نه تنها از مرگ این خانم ناراحت نیستند، بلکه خوشحال هم هستند که بهانه ای پیدا کردند و اگر این موضوع نبود قطعا به دنبال چیزی دیگری بودند.

علیزاده ابراز کرد: آنها در هیچ جای دنیا از اعتراضات و اغتشاشگران حمایت نمی کنند و اگر در کشور خودشان و یا کشور های اروپایی اعتراض شود سکوت می کنند و این همه حمایت از آشوبگران ایرانی نشانه دشمنی آنها با ملت ایران و تمایل به برهم زدن آرامش درونی کشور است.

نماینده مردم دامغان با اشاره به اینکه ایران نشان داد می توان بدون وابستگی به شرق و غرب کشور را اداره کند، اظهار داشت: دشمن به تمام حیله ها متوسل می شود تا نظام را ساقط کند یا از سرعت گسترش آن بکاهد.

انتهای پیام/

 

 

 

[ad_2]

منبع

Shares: