[ad_1]

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به اینکه مومن از یک سوراخ ۲ بار گزیده نمی‌شود، افزود: فضای مجازی امروز دست دشمن است، اما فردا باید با برنامه‌ریزی‌های مدون، ایجاد زیر ساخت‌های نرم و سخت‌افزاری و آموزش سواد رسانه‌ای این فضا دست دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با بیان اینکه باید یاد بگیریم که هر فردی در حوزه تخصص خود می‌تواند اظهار عقیده کند، ادامه داد: یک هنرمند، ورزشکار، نخبه و یا یک فرد موثر می‌تواند هم اعتراض کند و هم تحلیل اما ترغیب و تشویق به آشوب خارج از قوانین بوده و باید نسبت به این مساله پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام امینی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) اضافه کرد: ایشان کوتاهترین عمر و دوران امامت را در بین امامان داشتند اما آثار و برکت‌های بی‌شماری در این مدت نصیب شیعیان شد.

وی با تاکید بر اینکه شناخت شخصیت امام زمان (عج) در دوران کنونی از اهمیت زیادی برخوردار است، ابراز داشت: ثابت قدم بودن در امامت و دعا در فرج از اعمال سفارش شده در دوران غیبت است.

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به اینکه عمل به حق جز با تقوا محقق نخواهد شد، گفت: ترک حق ذلت آفرین است و مردم باید با آگاهی و تقوا از آن دوری کنند.

وی با تبریک روزهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سالمند و وقف، تصریح کرد: باید مزاقب باشیم تا به وحدت و انسجام ملی خدشه‌ای وارد نشود.

حجت‌الاسلام امینی ادامه داد: هدف دشمنان در برهه کنونی خدشه وارد کردن به اقتدار نیروی انتظامی و حذف امنیت در کشور است، از این رو جوانان و نوجوانان با بینش صحیح و دیدگاه واقع‌گرایانه در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: