[ad_1]

به گزارش مرآت، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در آیین تجلیل و بزرگداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان سمنان که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در پارک موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور یاد و خاطره همه شهدا، ایثارگران، رزمندگان، آزادگان و جانبازان از ارتش، سپاه، جهاد و بسیج است.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در استان سمنان همچون دیگر استان های کشور با آیین تجلیل و بزرگداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت آغاز شد و این نشان دهنده جایگاه بزرگی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) در بیان جایگاه ایثارگران و رزمندگانی که در راه حفظ و حراست از دین اسلام و در راه خدا به پیکار با دشمنان می پردازند، گفت: امروز باید جایگاه خود را در جنگ نرم و به ویژه جنگ ترکیبی که دشمنان بر ما تحمیل کرده‌اند، بدانیم.

مطیعی با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند گفت: باید دشمن‌شناس باشیم و پشت سر ولایت‌فقیه حرکت کنیم تا صراط مستقیم الهی منحرف نشویم.

وی با اشاره به کلام امام خمینی(ره) که فرمودند جنگ بین حق و باطل پایان ناپذیر است گفت: دشمنان این مرز و بوم در سال ۵۹ با فریب صدام جنگی هشت ساله را بر کشورمان تحمیل کردند و در حقیقت رزمندگان ما برابر ۱۸ کشور جهان ایستادگی و مقاومت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه بصیرت رمز پیروزی بر دشمنان است تصریح کرد: دشمنان و منافقان کوردل امروز بودن و یا نبودن حجاب و عفاف برایشان مهم نیست آنها این موضوع را ابزاری برای ضربه زدن به نظام و ایجاد اختلاف و درگیری در کشور قرار داده اند و می بینیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: