[ad_1]

حمیدرضا قدس سرپرست معاونت امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته امسال تعداد ۳۹۵ مجوز صنعتی در این استان صادر شده است، گفت: ۷۸ واحد صنعتی در این استان پروانه بهره برداری و ۳۱۷ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده اند.

سرپرست معاونت امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: در این مدت واحدهای صنعتی استان با سرمایه‌گذاری حدود ۹ هزار و پانصد میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده‌اند که زمینه اشتغال حدود ۹۱۰ نفر را در استان فراهم آورده‌اند.

وی همچنین اضافه کرد: طی پنج ماه ابتدایی امسال برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده اند سرمایه گذاری بالغ بر ۵۶ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تکمیل و راه اندازی و با صدور پروانه بهره برداری برای این تعداد واحد ، زمینه اشتغال بیش از ۷ هزار نفر در استان ممکن خواهد شد.

قدس با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان سمنان اظهار داشت: ۱۹۰۰ واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود ۱۲۲ هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال بیش از ۵۶ هزار نفر در استان شده اند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: