[ad_1]

به گزارش مرآت، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در سی و سومین برنامه کاروان خدمت که با حضور نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار میامی و بالغ‌بر ۲۰ مدیرکل ستادی و اجرایی استان سمنان در روستای حق الخواجه بخش کالپوش شهرستان میامی برگزار شد، اظهار کرد: نخستین اولویت ما در روستاها، ایجاد اشتغال است.

وی افزود: لازم است تا طرحی برای ایجاد اشتغال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی استان سمنان، صندوق کارآفرینی امید و همچنین دفتر امور روستایی استانداری سمنان تدوین و نیازهای ارائه‌شده مردم لحاظ و توسط مدیران پیگیری شود.‌

استاندار سمنان بیان کرد: طی ۴۸ ساعت آینده مکاتبه واگذاری زمین ورزشی از منابع طبیعی به اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ارسال شود و سپس توسط این اداره کل پیگیری‌های لازم برای جذب اعتبارات ملی به انجام رسد.

هاشمی تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید تسهیلات برای ایجاد اشتغال را در روستای حق الخواجه میامی فراهم کند.

عباس طاهران‌پور، سرپرست فرمانداری شهرستان میامی نیز در این برنامه اظهار کرد: با وجود تمام مشغله‌های کاری، استاندار سمنان هیچ‌گاه حضور در روستاهای استان را فراموش نکرد.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۲ سال است که هیچ استانداری به روستای حق الخواجه میامی سفر نکرده و هاشمی تنها استانداری است که طی این مدت به این روستا آمد.

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی گفت: امیدواریم با مساعدت استاندار سمنان و همراهی مدیران کل، شاهد رفع مشکلات مردم روستای حق الخواجه باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: