[ad_1]

به گزارش مرآت، سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۱۳۸ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان در هفته دولت راهی خانه بخت شدند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای تحکیم بنیان خانواده در بدنه خود کارکردهای مختلفی را برای حمایت از زوج‌های جوان منظور کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه علاوه بر تامین جهیزیه برای دختران و هدیه ازدواج به پسران در شرف ازدواج خاطرنشان کرد: مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج به صورت فردی و گروهی نیز با هدف پایدارکردن زندگی و استحکام بنیان خانواده به این افراد ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: با اهدای ۱۳۸ سری جهیزیه خانه‌های بخت دختران تحت حمایت و نیازمند استان سمنان چراغانی شد.

سیده فاطمه تقوی ۱۳۸ سری جهیزیه را در قالب یخچال تلویزیون، لباسشویی، جاروبرقی،گاز و سایر لوازم ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت بیش از پیش خیرین کمک شایانی به دختران نیازمند در شرف ازدواج می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این قبیل طرح‌ها و فعالیت در حوزه ازدواج جوانان درواقع کمک به پایداری زندگی در زوج‌های جوان و تشویق این بخش از جامعه به تشکیل خانواده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: