به گزارش خبرنگار مرآت؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه سمنان و نماینده و لی فقیه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سمنان که در مصلای این شهر برگزار شد،با اشاره به حضور روسای جمهور روسیه و ترکیه در ایران گفت:دیدار این افراد با مقام معظم رهبری نشان از اقتدار ایران اسلامی در منطقه و در جهان دارد.

نماینده ولی فقیه در ادامه افزود: در این نشست تلاش برای همکاری و توسعه سه کشور با یکدیگر و افزایش تعاملات در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام مطیعی با اشاره به سفر اخیر جو بایدن رییس جمهور آمریکا به عربستان سعودی بیان کرد: بسیاری از خبرگزاری های غربی از شکست اهداف این سفر گفتند.

وی با اشاره به سالگرد نخستین نماز جمعه کشور ابراز کرد: نماز جمعه تنها خطبه خواندن نیست بلکه فرصتی برای ارتباط مردم با مسئولین و رساندن مشکلات جامعه به گوش مسئولین است.

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد بیان کرد: استان سمنان در این عملیات غرور آفرین تاثیر بسزایی داشت و شهیدان ارزشمندی در این راه تقدیم کرد.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به باز شدن حریم هوایی عربستان سعودی به روی تمام کشورها از جمله رژیم صهیونیستی بیان کرد: عربستان نمی تواند اجازه پرواز کشورهای غیر مسلمانان را به مکه و مدینه بدهد.

انتهای پیام/

 

نوشته اقتدار ایران اسلامی در حال گسترش به سراسر جهان است/ نماز جمعه؛ فرصتی برای حل مشکلات جامعه اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: