حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در آیین برگزاری  ۲۸ امین رزمایش مواسات و همدلی کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار مرآت گفت: کمک و خدمت رسانی به محرومین از اولویت های سپاه پاسداران است و از این رو در سال های اخیر علی الخصوص با شیوع ویروس منحوس کرونا رزمایش های کمک مومنانه آغاز شده است.

این مقام مسئول هدف از این رزمایش را از یک سو کمک به محرومین با حفظ شان و جایگاه آنها و از سوی دیگر ایجاد موج همدلی در بین آحاد جامعه دانست.

فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه با اشاره به اینکه این مرحله سومین مرحله از رزمایش مواسات در سال جاری است، اذعان کرد:در این مرحله ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده  و در مجموع  در این سه مرحله  سالجاری بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده که امیدوار هستیم بخشی از نیاز آنها مرتفع شود.

وی وی با بیان اینکه در رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان بیش از ۱۸ خدمت به نیازمندان ارائه شده است افزود: توزیع ۵۰ سری جهیزیه، ۲۲۴ سری لوازم ضروری منزل و ذبح ۱ هزار و ۱۰۰ راس دام سبک و سنگین و توزیع گوشت آن در بین محرومین از دیگر اقدامات انجام گرفته در ذیل این رزمایش است.

بنا به گفته دامغانی این رزمایش به جهت هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری بین دستگاههای مختلف استان و درذیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام گرفته است.

وی در خصوص نحوه توزیع این بسته های حمایتی نیز ابراز کرد:  از امروز این بسته ها در بین جامعه هدهف شناسایی شده و مناطق محروم به وسعت جغرافیای استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام*

نوشته تداوم بهار همدلی /توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در آستانه عید غدیر اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: