حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در گفتگو با خبرنگار مرآت، ضمن تشریح مهمترین برنامه‌های عید غدیر سراسر استان سمنان بیان کرد: در سمنان برنامه پیاده روی بزرگ عید غدیر و بازخوانی واقعه غدیر به صورت همزمان در ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: مسیر پیاده روی از معراج شهدا سمنان واقع در خیابان سعدی و تا آستان امامزاده یحیی (ع) خواهد بود.

وی در ادامه ابراز کرد: روز یک شنبه ۲۶ تیر ماه در شاهرود برنامه بازخوانی واقعه غدیر در محوطه پشت مصلی پیامبر اعظم (ص) این شهر برگزار می شود. همچنین برنامه پیاده روی عید غدیر در شاهرود از میدان امام خمینی تا میدان آزادی و در ساعت ۱۸ روز دو شنبه ۲۷ تیر ماه برگزار خواهد شد.

قندهاری با اشاره به برگزاری نمایش بزرگ شفیع محشر همرا با اقامه نماز مغرب و عشاء، اظهار کرد: برگزاری این نمایش از ۲۳ تیرماه آغاز شده و تا ۲۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت. این  نمایش در بوستان ولایت شهر درجزین برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه ابراز کرد: برنامه پیاده روی در شهرستان دامغان ساعت ۹ صبح روز دوشنبه از میدان امام حسین(ع) به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) خواهد بود. همچنین در شهرستان مهدیشهر برنامه پیاده روی عید غدیر امروز ساعت ۱۹ از میدان امام خمینی به سمت پارک آبشار برگزار می شود و نیز در سرخه پیاده روی عید غدیر از حسینیه شهدا تا میدان شهید بهشتی در روز دوشنبه برگزارخواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات و پیاده روی عید غدیر در گرمسار و آرادان، بیان کرد: رنامه جشن غدیر در آرادان در روز ۲۷ تیر ماه در میدان امام خمینی و همچنین برنامه پیاده روی این شهر ساعت ۱۸:۳۰ در روز دوشنبه برگزار خواهد شد و نیز در گرمسار در روز دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ جشن عید غدیر در پارک غدیر این شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

 

نوشته برگزاری پیاده روی و بازخوانی واقعه غدیر خم در استان سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: