به گزارش خبرنگار مرآت؛ فعالین عرصه عفاف وحجاب ظهر امروز با حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه وامام جمعه سمنان دیدار کردند.

حجت السلام مطیعی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های فعالین این عرصه گفت: مسئله عفاف و حجاب یک چالش اساسی و مهم در کشور محسوب شده اما متاسفانه تاکنون گام های اجرایی موثری برداشته نشده است.

حجت الاسلام مطیعی در ادامه افزود: دشمن به دنبال ایجاد دو قطبی و چند دستگی در کشور است و نهاد های متولی باید در این زمینه اتحاد رویه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حرکت های قهری و سلبی به هیچ عنوان سنجیده نیست و نباید انجام گیرد اذعان کرد: همانطور که دشمن با جنگ نرم در بین جوانان ما نفوذ کرده مانیز باید با بکار گیری افراد ماهر و هوشمند و جاذبه دار در این حیطه وارد شویم تا به اهداف مربوطه دست یابیم.

همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند امروز نیازکشور به جوانان مومن و انقلابی و پای کار است که بتواند وضعیت حجاب را از بحران کنونی نجات دهد و در این زمینه نیاز به همکاری گروههای مردمی و اتحاد رویه  دستگاههای متولی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ابراز کرد: دستور العمل عفاف و حجاب در شورای فرهنگ عمومی مطرح شده وبا تشکیل  قرار گاه عفاف و حجاب در سطح ادارات و دستگاههای اجرایی کارگروههای مربوطه در این سطح تکشیل شده  وناظر بکار گیری شده است.

وی در نمهخایت تصریح کرد: تمام شرایط و اسباب برای حرکت جهادگونه و انقلابی در زمینه ترویج عفاف و حجاب فراهم شده و باید با همراهی دستگاهها این مهم را به منصه ظهور رسانیم.

لازم بذکر است در پایان این مراسم از فعالین این عرصه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نوشته ترویج حجاب نیاز به اقدامات اجرایی دارد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: