به گزارش خبرنگار مرآت؛ الگوپذیری فرهنگ عفاف و حجاب، نیازمند نهادینه شدن آن در وجود افراد است، بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است.

دراین راستا و با توجه به دغدغه مردم متدین و دین مدار و اخلاق گرای شهر سمنان  نسبت به مسئله حجاب و عفاف بانوان سماننی امروز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه که همزمان با سالگرد قیام خونین گوهرشاد است، از میدان امام علی (ع) به سمت پارک آبشار حرکت کردند.

حضور بانوان به همراه خانواده در این اجتماع بزرگ بانوان و در کنار آن ایجاد شور و نشاط انقلابی در بین اقشار مختلف و در راستای بزرگداشت عید بزرگ غدیر و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف و حجاب،  از اهم رویکرد های این برنامه فرهنگی است.

امثال مسیح علینژاد توطئه های خود را به گور خواهند برد

یکی از بانوان شرکت کننده در این راهپیمایی که به هماره فرزند خود حضور یافته یود در گفتگو با خبرنگار مرآت هدف از حضور در این مراسم را ادامه دادن راه شهدا علی الخصوص مکتب حاج قاسم دانست و بیان کرد: دشمنان انقلاب و نظام بدانند ما تا آخرین نفس در راه دفاع از آرمان های انقلاب ایستاده ایم و نخواهیم گذاشت توطئه های آنها عملی شود.

این بانوی محجبه در ادامه افزود: الگوی ما در این راه حضرت زهرا است و کسانی مانند مسیح علینژاد بدانند توطئیه های خود را به گور خواهند برد.

غیرت علوی و عفاف فاطمی را به نمایش گذاشتیم

خانم دوست محمدی کی دیگر از افراد شر کت کننده در این مراسم با اشاره به حضور پررنگ بانوان سمنانی در این مراسم ابراز کرد: مردم ما یک دل و یک صدا و متحد امورز فریاد زدند که ما با هررنک و زبانی  دوباره با حضور خود غیرت علوی و حجاب فاطمی را به جهانیان ثابت کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند ما هرگز تسلیم نخواهیم شد و در این مسیر تا پای جان خواهیم ماند.

یکی از دیگر ازفعلان فرهنگی عرصه عفاف و حجاب در این زمینه تصریح کرد: بسیاری از بانوان ما ممکن است ناخواسته و ندانسته در عرصه بد حجابی وارد شده باشند و این چنین حرکت هایی می تواند تلنگری برای بیداری مردم و مسئولین ماباشد تا به فکر جوانان باشند.

این بانوی فعال اطهار کرد: باید مسئولین مردم را بیشتر درک کنند و فضای مناسبی را برای آنها ایجاد کنند تا به بهانه های مشکلات اقتصادی و اجتماعی به سمت دشمنان نروند و دشمن نتواند به خواسته های خود برسد.

انتهای پیام/

نوشته نمایش غیرت علوی و حجاب فاطمی /تلنگری برای بیداری اسلامی اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: