به گزارش خبرنگار مرآت؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که در مصلی این شهر برگزارشد، ضمن تبریک عید قربان گفت: ثواب قربانی کردن بسیار زیاد و ارزشمند است و باید در روز عرفه با بصیرت از این روز بزرگ بهره مند شویم.

حجت الاسلام مطیعی در ادامه با اشاره به ۲۱ تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد افزود: تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب در جامعه امروز یک وظیفه همگانی است و مسئولین استانی با برپایی قرارگاه عفاف و حجاب گام های موثری در این زمینه برداشته اند.

وی همچنین تاکید کرد : ترویج حجاب و عفاف به عنوان ضروری ترین امر دینی نیازمند عزم همگانی‌ و ملی است و باید در این زمینه خانواده و جامعه گام های موثری در این زمنیه بردارند.

وی در خصوص دوره جدید مذاکرات نیز خاطر نشان کرد: در مذاکرات اخیر، ایران برای خنثی کردن حربه های دشمنان به دنبال حذف تحریم ها و راستی آزمایی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان  اظهار کرد: دولت در راستای توسعه نظام جمهوری تا پایان سال امکان دسترسی تمامی روستاهای بیش از بیست خانوار به اینترنت را فراهم می کند.

امام جمعه سمنان با اشاره به تلاش های دشمن برای کار شکنی در کار نظام و توطئه و حربه های آنان تصریح کرد: در تمام این سالها  بصیرت و آگاهی مردم مانع پیروزی دشمنان و شکست تفرقه پراکنی های آنها شده است.

انتهای پیام/

نوشته ترویج عفاف و حجاب نیازمند عزم همگانی است/ بصیرت مردم توطئه دشمنان را خنثی کرده است اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: