به گزارش مرآت، مسعود پورسوزی فرمانده سپاه مهدی‌شهر از برگزاری رویداد فرهنگی و یادواره ۲۲۰ شهید مهدی‌شهر خبر داد و بیان کرد: در این یادواره بخش‌های فرهنگی و هنری به خصوص تهدیدات جنگ نرم و یادواره شهدای شهرستان دیده شده است.

وی با بیان اینکه از جمله بخش‌های نمایشگاه می‌توان به بخش ویژه بانوان و مجاهدت‌های زنان در پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کرد، تاکید داشت: بخش دیگر از این نمایشگاه به سنگر فرماندهی اختصاص دارد که دارای دو بخش شامل جنگ سخت شامل روایت راویان دفاع مقدس از عملیاتی مانند تک مهران که بیشترین شهید را شهرستان مهدی شهر داشته، است و بخش سنگر فرماندهی جنگ نرم است که به مسائل مبتلا به جامعه در زمینه تهاجم فرهنگی و راهکارهای مقابله می‌پردازد.

فرمانده سپاه مهدی‌شهر با بیان اینکه در این نمایشگاه که دارای کانال‌های زیرزمینی نیز حفر شده است، گروه‌های هنری نیز آخرین تولیدات خودشان را در معرض دید مردم می‌گذارند، ابراز کرد: فضاهایی برای راز و نیاز شبیه سنگر نیز در این نمایشگاه تعبیه شده است همچنین بخشی نیز به کار نمایشی به صورت جمعی اختصاص خواهد داشت که در اجرای آن از نور و صوت نیز بهره خواهیم گرفت.

پورسوزی بیان کرد: از دیگر بخش‌هایی که این رویداد دارد، موانع مین جدید است که موضوعات روز شامل تهدیدات موبایل و ماهواره، بد حجابی و … را شامل می‌شود و قصد داریم در زمان حضور خانواده‌ها در این فضا، موضوع فرهنگی و آموزشی را نیز لحاظ کنیم.

وی با بیان اینکه آخرین نقطه نمایشگاه و رویداد فرهنگی مهدی شهر در حسینیه خواهد بود، بیان کرد: برنامه جمعی نماز جماعت همراه با ادعیه متبرکه و یادواره ۲۲۰ شهید مهدی شهر در پنج شب پیاپی در آخرین ایستگاه این رویداد بزرگ فرهنگی تدارک دیده شده است همچنین قرار است هر شب یاد ۴۰ شهید شهرستان در این رویداد فرهنگی گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه مهدی‌شهر با بیان اینکه در این برنامه فرهنگی خانواده شهدا نیز حضور دارند، گفت: قرار است از تمام خانواده شهدای شهرستان تجلیل به عمل بیاید همچنین سخنرانی‌هایی در این شب‌ها با موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و مسائل فرهنگی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نوشته کنگره بزرگداشت ۲۲۰ شهید مهدی‌شهر برگزار می‌شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: