به گزارش مرآت، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی در جلسه قرارگاه استانی حجاب و عفاف استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: این قرارگاه استانی بنا دارد تا با کار فرهنگی و امور اقناعی در این حوزه ورود کرده و با جذب حداکثری، دغدغه‌ها را بررسی، رسیدگی و برطرف کند.

وی با بیان اینکه زمینه سرمایه گذاری برای افرادی که تمایل دارند تا در بحث پوشاک ایرانی اسلامی ورود کنند، فراهم شود، افزود: حجاب و عفاف و توسعه و ترویج آن در سطح ادارات استان، به صورت ویژه مَد نظر قرار داشته باشد.

امام جمعه سمنان گفت: رعایت عفاف و حجاب ضرورت دارد تا به عنوان یک اصل، ملاک و شاخص امور قرار گیرد.

مطیعی با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای ترویج حجاب و عفاف در سطح جامعه مهیا شود، افزود: اختصاص و فراهم نمودن فضاهای خاص ورزشی ویژه بانوان یکی از مؤلفه‌های آماده سازی زیرساخت‌ها در این حوزه است.

ترویج سیاست‌های اقناعی

استاندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه حوزه امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف نیاز به یک اعتقاد قلبی و دلی دارد تا به بهترین نتیجه مطلوب برسد، گفت: شورای امر به معروف استان ضرورت دارد تا در راستای انجام امور ایجابی، تشویقی، لسانی و ارشادی در مساله حجاب و عفاف ورود کند.

سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه نظارت‌ها در بحث رعایت حجاب و عفاف همواره در دستور کار بوده و نیاز است در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: لازم است تا اقدامات فرهنگی، اقناعی و ایجابی با لسان و بیان زیبا و شیوا در بحث ترویج عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، برای دستیابی به نتیجه مطلوب مورد توجه باشد.

وی افزود: رعایت ارزش‌ها و اصول در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی صرفاً مختص بانوان نبوده و نیاز است تا این مهم در سطح ادارات از سوی تمامی کارکنان مَد نظر ویژه‌تر قرار داشته باشد.

انتهای پیام/

نوشته زمینه سرمایه گذاری در تولید پوشاک ایرانی فراهم شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: