به گزارش مرآت، سید محمد رضا هاشمی درباره آخرین وضعیت اعتبارات سفر آبان ماه سال قبل رئیس جمهور به استان سمنان، تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی دولت تاکنون ۸۸۰ میلیارد تومان اعتبارات نقدی عمرانی از این سفر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در این سفر بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان تخصیص یافته است، تاکید داشت: همانطور که در نشست‌های پیگیری مصوبات سفر نیز اعلام شد دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که اعتبارات را جذب کنند که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و برخی دستگاه‌ها حتی جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات را نیز داشتند.

استاندار سمنان با بیان اینکه از سفر رئیس جمهور به استان ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دستگاه‌های اجرایی استان داده شده است، گفت: این اعتبارات صرف پروژه‌های عمرانی و نیمه تمام و آبادانی استان سمنان شده است.

هاشمی با بیان اینکه ۱۴۸ مصوبه سفر دنبال می‌شود، گفت: کمیته پیگیری مصوبات سفر به صورت هفتگی تشکیل می‌شود تا موانعی که در زمینه جذب اعتبارات سفر وجود دارد به زودی احصا و اصلاح شوند ما به فرمانداران نیز اعلام کردیم که در این زمینه کوشا باشند.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان سمنان ۴۰ دستگاه پروژه داشتند، بیان کرد: این نشان می‌دهد که پراکندگی پروژه‌های اختصاص یافته برای استان نیز به خوبی در این سفر لحاظ شده است.

استاندار سمنان ادامه داد: عملکرد مدیران استان در بحث جذب اعتبارات نقدی بسیار مهم خواهد بود چرا که آن را شاخص توزیع اعتبارات تملک دارایی سال ۱۴۰۱ استان سمنان قرار داده‌ایم و لذا اهمیت دارد که مدیران در این زمینه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته جذب ۸۸۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دولت به استان سمنان اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: