به گزارش مرآت، سید محمد رضا هاشمی در شورای پدافند غیرعامل استان سمنان ضمن بیان اینکه برای جلوگیری از ایجاد فاجعه و بروز اتفاقات تلخ و ناگوار باید پیش بینی‌های لازم برای ایمن نگه داشتن زیرساخت‌ها و ساختمان‌ها تدبیر شود، ابراز داشت: از شورای پدافند غیرعامل انتظار می‌رود تا نسبت به شناسایی ساختمان‌های ناایمن و پرخطر استان سمنان اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان الزاماً باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد، افزود: این اقدام می‌تواند ترمزی برای پیشگیری از فاجعه‌هایی نظیر آبادان و پلاسکو باشد که می‌بایست این مصوبات پیگیری و اجرایی شوند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تمام دستگاه‌های عضو پدافند غیرعامل باید اقدامات خود را با جدیت به انجام رسانند، ابراز داشت: وجود کاستی، نقص و یا کم کاری یکی از این دستگاه‌ها می‌تواند لطمه جبران ناپذیری را به استان و کشور وارد کند لذا همکاری همه ارگان‌ها واجب است.

هاشمی با بیان اینکه اجرای طرح اصلاح قانون یارانه‌ها به لحاظ ایجاد امنیت اقتصادی و جلوگیری از ورود کالاهای غیر مرغوب و همچنین مدیریت اقتصادی، بهترین پدافند غیر عاملی بود که در سطح ملی به انجام رسید، تصریح کرد: از مسئولان تقاضا می‌شود تا مردم را نسبت به مزایای این طرح‌ها آگاه کنند.

وی افزود: تأکیدات و حمایت رهبر معظم انقلاب، صداقت و شجاعت رئیس جمهور در تبیین طرح و همچنین همراهی مردم، سه عامل اساسی موفقیت اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها است لذا می‌طلبد تا این موارد برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن برای عموم مردم تبیین شود.

انتهای پیام/

نوشته ساختمان‌های ناایمن استان سمنان توسط پدافند غیرعامل شناسایی شود اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: