به گزارش مرآت، شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندر پل و از محبین اهل بیت علیهم السلام در گفتگو با خبرنگار هرمز، در واکنش به فیلم عنکبوت مقدس گفت : «حب اهل بیت علیهم السلام در رگ و خون ما جاریست» با آل علی هرکه در اُفتاد ور اُفتاد.

بارماندگان عنان کرد: توهین به مقدسات اسلام و ذریه اطهر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، برگرفته از تفکر و اهداف دشمنان اسلام، بهاییت و یهود صهیونیست است.

وی تصریح کرد: باید آن کسی که ذره ای ایمان در قلبش وجود دارد؛ ایمانش او را بوسیله نعمت عقل به فکر کردن و تعقل وادار کند که چگونه است که در همین دنیا یکی پیدا می‌شود برای مقدسات، خاک و مملکتش خون می‌دهد، یکی دیگر نگون بخت می شود و برای پول،زر و زیور. مقدسات، آرمان، عقیده و‌ مملکتش را می‌دهد.

بازماندگان عنوان کرد: شیطان و جنود شیطانیش که سفارت فرانسه یکی از شاگردان شیطان می باشد؛ مجانی، بدون هدف جایزه نمیدهند، اول شرفت، عقیده و آرمانت را میخرد، بعد زر و زیور فریبنده را میدهد! و اسمش هم میگذارد جایزه!  اوف بر کسانی که دین، آیین، مرام و مسلکشان را چون کودکان معامله می کنند.

وی افزود: دقیقاً مثل این است که: از دست یه بچه  غیر ممیز و نادان یه سکه طلای ارزشمند را بگیری و به جاش به او بادکنک بدهی که با ترکیدن آن صدای جهالتش را همگان بشنوند و پس از درآمدن صدای ترکیدن بادکنک گریه کودک هم به آسمان بلند می شود؛ اما فرق کودک معصوم با این انسانهای فریب خورده قابل مقایسه نیست.

عالم اهل سنت جنوب کشور مطرح کرد: توصیه می کنم به کسانی که این اهانت را مرتکب شده اند که اولا توبه نصوح بکنند و از دوست داران اهل بیت علیهم السلام عذر خواهی نمایندو از مسئولین امر هم درخواست تنبیه و اشد مجازات و پیگیری موضوع را دارم تا باشد اهانت کنندگان دیگر بار جرأت چنین جسارتی را بخود ندهند.
بازماندگان افزود: اهل بیت علیهم السلام محک ایمان یک مسلمان است حب اهل بیت علیهم السلام قطعا در دل مؤمنین واقعی یافت می شودو بس، و بغض اهل بیت علیهم السلام درقلب انسان های رذل و پست در طول تاریخ مشاهده شده و می شود.

وی تصریح کرد: دشمنان اهل بیت علیهم السلام بدانند ذریه پاک رسول‌الله صلی الله علیه و آله بعد از پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله خورشید درخشان در این دنیا هستند و افراد پست و دون مایه نخواهند توانست جلو نور افشانی خورشید تابناک اهل بیت علیهم السلام را بگیرند و جالب تر اینکه به برکت نور خورشید اهل بیت علیهم السلام است که رذالت و پستی بعضیها قابل مشاهده است.

امام جمعه اهل سنت شهر پل خطاب به اهانت کنندگان خاطر نشان کرد: من به شما تبریک می گویم شما در کلاس درس ابلیس برنده شدید؛ اما با قاطعیت عرض نموده و می گویم که:با دهن سگ دریا نجس نمی‌شود و مکتب اهل بیت علیهم السلام روز به روز تابنده تر از دیروز در جهان به درخشش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نوشته حب اهل بیت(ع) در رگ و خون ما جاریست/ اهانت کنندگان به امام رضا(ع) در کلاس درس ابلیس برنده شدند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: