لاله افتخاری رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در واکنش به اظهارات سخیف یک بازیگر در جشنواره کَن، گفت: وطن فروشانی که به اسم های مختلف در کشورهای دیگر حاضر می شوند و  پشت به آب و خاکشان می کنند در حقیقت بی هویتی شان را نشان می دهند.

وی در ادامه افزود: این وطن فروشان با اظهاراتشان می خواهند برای خود برنامه ای تدارک ببینند تا جایی بین آنها پیدا کنند این در حالی است که در هیچ جای دنیا از افراد وطن فروش استقبالی نمی شود.

رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی با اشاره به برخورد با رفتارناشایست برخی از هنرمندان، اظهار کرد: مسئولان باید شاخص ها و شرایط را تعیین کنند و بر اساس آن با این افراد وطن فروش برخورد کنند.

افتخاری با بیان اینکه مردم هم باید در برابر این چنین برخوردهایی واکنش نشان دهند، تصریح کرد: مردم باید مطالبه از مسئولین داشته باشند که کسانیکه از ظرفیت این نظام استفاده می کنند و مشهور می شود باید پایبند به نظام باشند و در غیر این صورت با آنها برخورد صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

نوشته علیدوست با اظهارات سخیفش، بی هویتی اش را نشان داد/ با وطن فروش ها برخورد کنید! اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: