به گزارش مرآت، مهدی منصوری روز دوشنبه با اشاره به راهیابی و حضور استان سمنان در رقابت نهایی عصر امید به رسانه ها یادآور شد: استان سمنان با ایجاد و ثبت ۱۰۲ گروه پژوهشی عنوان رکورددار این عرصه و رقابت را به خود اختصاص داده است، که این امر  نشان از عملکرد مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان دارد.

وی با اشاره به اینکه مصلای بزرگ تهران از  ۸ تا ۱۱ خرداد ماه سال جاری میزبان رویداد ملی « عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی است، این رویداد را بهانه‌ای برای ارائه و نمایش گوشه‌ای از دستاوردهای  فناورانه و محصولات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در ۴۰ سالگی فعالیت خود و با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ استارت آپ و ایده و ۱۰۰۰ شرکت خلاق و فناور نمایشگاه بی بدیلی را تحت عنوان رویداد ملی عصر امید، از دستاوردهای جامعه نخبگان در این مهد علم و پژوهش خلق کرده است.

منصوری ضمن تشریح گوشه‌ای از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ورود به دهه چهارم سالگرد تأسیس این دانشگاه را گام دوم این مرکز علم و پژوهش عنوان و بیان کرد: رویداد ملی «عصر امید » نمایش شکوه و بالندگی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی است و آنچه از طرح‌های پژوهشی و علمی طی این چهار دهه به نقطه اعلای خود رسیده در این رویداد به نمایش در می‌آید.

وی با اشاره به اهمیت این رویداد علمی که نخبگان و پژوهشگران سراسر کشور را برای نمایش توانمندی‌ها گرد هم می‌آورد، اضافه کرد: بدون شک دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور با بالاترین ظرفیت در نمایشگاه رویداد عصر امید حضور خواهند یافت چرا که در جریان این رویداد، واحدها و شرکت ‌های فناور با هدف جذب سرمایه‌گذار و تجاری سازی محصولات تولیدی خود به این عرصه گام نهادند و از این فرصت مغتنم بهره وافی را خواهند برد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان بیان کرد : در همین راستا شاهد عملکرد مطلوبی از استان سمنان طبق ظرفیت موجود بوده‌ایم و حتی در مواردی این دانشگاه بیش از توان و انتظار ظاهر شده است که این امر نشأت گرفته از دغدغه‌مندی کارکنان این نهاد نسبت به مأموریت محوله به دانشگاه است.

نوشته ۵۰ ایده و شرکت دانشگاه آزاد استان سمنان در رویداد ملی «عصر امید» حضور دارد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: