محمد رضا ملکی نویسنده و تهیه کننده تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار مرآت در نقد صریح نسبت به اظهارات برخی بازیگران در جشنواره کن گفت: متاسفانه نه تنها درکشور ما، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان بروز چهره های هنری  ناشی از  جریان افراطی میل به دیده شدن و همچنین فقرفرهنگی و ضعف شخصیت هواداران آنها به ایجاد ایده ال های در قامت پهلوان پنبه های اساطیری است.

وی در ادامه اذعان کرد: متاسفانه این قبیل هنرمند نما ها حیثیت، شرف و وجدان خود را به حراج گذاشته و چون تاریخ مصرف آنها به اتمام رسیده در تلاش هستند تا با سخنان عجیب و غریب و هذیان گونه دوباره خود را مطرح کنند.

این نویسنده و تهیه کننده تلویزیونی با ابراز تاسف از این افراد اظهار کرد: این سوپر استارها با تمام ادعا در مقابل کارگردان یا تهیه کننده خود مثل یک کودک مطیع و در مقابل هر توهینی متواضع و پذیرنده، اما در آن سوی مرزها برای باقی ماندن برروی فرش قرمز به هرقیمتی هرکاری انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه سیاست زدگی جشنواره های از این قبیل برهمگان روشن است، عنوان کرد: تسلط بلامنازع صهیونیست و لابی یهود بر صنعت فیلمسازی جهان،از هالیوود تا برخی کشورهای اطراف و همچنین سیاست گذاری آنها در برجسته سازی فیلم های خاص کاملا مشخص است و در این میان جای تعجب نیست که چهره هایی که واداده و درمانده غرب هستند جایزه بهترین ها را در یافت کنند.

این هنرمند سمنانی تصریح کرد: به زبان آوردن چنین سخنانی، اوج بی خباثت و خیانت است  که فردی با بهره گیری از امکانات این کشور به جایگاهی برسد اما به خاطر منافع مادی خود چنین سخنانی را بیان کند.

وی در نهایت تاکید کرد: کسی که علنا در تربیون دنیا می آید و این چنین سخن می گوید چگونه می تواند پاسخگو خانواده شهدا و قلبی که از آنها به درد آورده است، باشد؟

انتهای پیام/

نوشته سوپر استارهای تاریخ مصرف گذشته با هذیان گویی به دنبال شهرت مجدد هستند اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: