علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت از اعزام ۴ هزار نفر برای شرکت در مراسم رحلت امام خبر داد.

وی در ادامه افزود: امسال در سی و سومین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام(ره) سیل مشتاقان ولایت پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا جهت تجدید میثاق با حضرت امام و آرمان‌های آن حضرت و بهره گیری از رهنمود رهبر انقلاب به مرقد مطهر امام (ره) اعزام می شوند.

خالقیان همچنین اظهار کرد:  این افراد در قالب ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ۸ شهرستان اعزام خواهند شد و به دلیل بیماری کرونا اسکان در شب انجام نخواهد گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم ال محمد استان سمنان خاطر نشان کرد: دیدار رهبری با مردم پس از دوسال وقفه بسیار حائز اهمیت است و از این رو افراد زیادی تمایل به حضور در این مراسم را داشتند و استقبال بسیار گسترده بوده است.

بنا به گفته وی علاوه بر حضور مردم در مراسم سالگرد رحلت امام در ۱۰۰ مسجد، ۱۰۰ عنوان برنامه با مضامین مربوط به  انقلاب و امام و با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج، کانون مساجد و شورای تبلیغات اسلامی انجام خواهد پذیرفت.

خالقیان اظهار داشت :امام خمینی حقیقت همیشه زنده تاریخ است که احیاگر قرن است. کسی که باعث احیای احکام و سنت‌های اللهی شد. ایشان بیدار کننده مردم ما از غفلت و رهایی دهنده مردم ما از ظلم و ستم شیطان زمان بود.

لازم بذکر است افراد علاقه مند به حضور در مراسم سالگرد رحلت امام  می توانند برای ثبت نام به دفاتر پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نوشته اعزام کاروان عاشقان روح الله سمنان برای شرکت در مراسم رحلت امام خمینی(ره) اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: