به گزارش مرآت؛ مژگان دلشاد ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی بهزیستی سمنان ضمن بیان اینکه دو مرکز شبه خانواده برای نگه داری کودکان بدسرپرست یا بی سرپرست در سمنان وجود دارد، ابراز داشت: در مجموع این دو مرکز ۳۶ فرزند نگهداری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه طی سال گذشته ۱۰ کودک سمنانی به متقاضیان فرزند خواندگی واگذار شده است، افزود: ۹ فرزند مقیم در مرکز نیز به زندگی مستقل هدایت شدند که حمایت از این افراد به هیچ عنوان قطع نمی‌شود و وضعیت آنها دائم رصد خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۹۸۰ مددجویان تحت حمایت بهزیستی این شهرستان هستند، ابراز داشت: سال گذشته ۳۲۸ پرونده افراد در کمیسیون بررسی و تحت حمایت بهزیستی قرار گرفتند.

دلشاد با بیان اینکه ۲۴۵ خانواده مستمری ماهیانه از بهزیستی دریافت می‌کنند، تصریح کرد: تلاش شد تا با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای برای برخی از این افراد که شرایط بهتری دارند کسب و کار و اشتغال خانگی ایجاد شود تا بتوانند کمک خرج بهتری برای خانواده خودشان باشند.

وی با بیان اینکه ۶۶ نفر برای دریافت تسهیلات اشتغال و کارآفرینی به بانک‌های عامل معرفی شدند، افزود: از این تعداد ۵۸ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند تا بتوانیم به اهداف فوق دست یابیم.

انتهای پیام/

نوشته ۱۰ کودک سمنانی به متقاضیان فرزند خواندگی واگذار شد اولین بار در شبکه اطلاع رسانی مرآت. پدیدار شد.

Shares: