[ad_1]

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان خبر داد:

مسعود طاهریان، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، از ذخیره سازی مناسب کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز خبرداد و گفت: هیچ نگرانی و مشکلی برای تامین اقلام و کالا‌های اساسی طی روز‌های آینده بدلیل حجم ذخیره مناسب کالا‌های راهبردی در استان وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: با پیش‌بینی‌های انجام شده در سالجاری کمبودی از نظر تامین میوه، گوشت، روغن شکر و برخی کالا‌های اساسی در استان وجود نخواهد داشت.

بنا به گفته طاهریان دخایر فعلی کالاهای اساسی در انبارهای استان مشمول بیش از ۱۳ هزار تن شکر و ۱۳ هزار تن گندم و در حدود ۴ هزار و ۳۷۰ تن برنج هندی و تایلندی  و ۵۸ تن گوشت مرغ منجمد و ۷۴ تن گوشت گوساله و۴۰ تن گوشت گوسفندی منجمد است.

وی به اختصاص اقلام برنج وارداتی، شکر، مرغ منجمد و خرما در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان خبرداد و افزود: در قالب این طرح ۱۳۶ تن شکر، ۳۶۲ تن برنج وارداتی، ۱۲۵ تن مرغ منجمد و بیش از ۵ تن خرما با قیمت مصوب تنطیم بازار در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نهایت خاطر نشان کرد: مصوب شده است که برنج هندی وارداتی با قیمت هرکیلو ۳۵ هزار تومان و برنج تایلندی هومالی با قیمت هرکیلو ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و شکر به قرار کیلویی ۲۱ هزار تومان و مرغ منجمد کیلویی ۴۴ هزار تومان و خرما کیلویی ۸۵ هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منبع

Shares: