[ad_1]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه به این شرح است:

بِسمِ اللهِ الرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ و بِه نَسْتَعِین إنَّهُ خَیرُ نَاصِرٍ وَ مُعِین

و صَلّی اللّه عَلی سَیِّدنا و نَبیِّنا ابِاالقاسِمِ المُصطَفی مُحَمَّد و علی آلِهِ الطَّیِّبِینَ الطّاهِرین، لا سِیَّما بَقیّهِ اللّهِ فی الارَضین

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار، یا مدبّر اللّیْلِ و النّهار، یا محوّل الْحَوْلِ و الْأحْوال، حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

آغاز سال جدید را به همه مردم ایران مخصوصا به مردم شریف، نجیب، ولایتمدار، مومن و فرهیخته استان سمنان خصوصا به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان عزیز و همه ایثارگران و نیز همه مسئولان خدوم استان تبریک عرض می‌کنم.

امسال همراه با آغاز سال شمسی، ابتدای سال اولیای الهی یعنی ماه مبارک رمضان را هم داریم. هم در سال شمسی [جدید‌] و هم در سالی که با ماه مبارک رمضان شروع می‌شود رحمت الهی همراه است.

خداوند متعال در قرآن خطاب به پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید «فَانْظُرْ إِلَىٰ آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا» «به رحمت و آثار رحمت الهی نگاه کن که خداوند چگونه زمین را بعد از مرگ، زنده می‌کند.»

همچنین پیامبر اکرم (ص) در مورد ماه مبارک رمضان فرمودند «قَدْ أَقْبَلَ إِلَیْکُمْ شَهْرُ اللَّهِ بِالْبَرَکهِ وَ الرَّحْمَهِ وَ الْمَغْفِرَهِ» «ماه خدا یعنی ماه مبارک رمضان همراه با برکت، رحمت و مغفرت های خود به سوی شما در حرکت است»

امیدواریم انشاءالله این رحمت‌های الهی، سال مبارکی را برای همه مؤمنین و همه هموطنان عزیزمان مخصوصا مردم شریف و نجیب استان سمنان به همراه داشته باشد.

سالی که پشت سر گذاشتیم سال گرفتاری‌ها، سختی‌ها و هجمه‌های دشمن به مردم عزیز، انقلابی و متدین ما بود که اگر بخواهیم اسم دیگری برای سال گذشته بگذاریم باید آن‌را سال پایداری و استقامت مردم عزیزمان بنامیم که همیشه هوادار و نگهدار این انقلاب بوده‌اند و پای نظام خودشان ایستاده‌اند.

سال گذشته، سال سختی‌ها بود. مخصوصا دشمن بعد از ناکامی در ایجاد ناامنی و اغتشاشات، به فضای اقتصادی روی آورد و به گرانی ارز و قیمت‌ کالاها دامن زد که مردم عزیز ما الحمدلله تاکنون دشمن را در این حوزه هم ناکام گذاشته‌اند و امیدواریم سال جدید، سال ارزانی، سال خیر و سال برکت برای همه مؤمنین باشد.

مردم عزیزمان در همه صحنه‌ها خودشان را نشان دادند، مخصوصا نمونه آخر آن در ۲۲ بهمن ماه، حضور حماسی و افتخارآمیزی بود که مقام معظم رهبری در مورد آن فرمودند «من نسبت به این مردم تعظیم می‌کنم»، این تعظیم امام جامعه مسلمین معنای خودش را دارد که [نشان می‌دهد] مردم ما وظیفه خودشان را به خوبی انجام دادند.

می‌ماند [نقش] مسئولین، که امیدواریم همانطور که در سال گذشته حضورشان در استان، در بین مردم، در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای مختلف حضوری جدی و فعال بود، در دستیابی به نتایج و ثمرات آن و گره‌گشایی از کار مردم هم موفق باشند.

امیدواریم در سال جدید، این حضور مسئولان همراه با نتیجه ملموس برای مردم باشد و مطالباتی که مردم عزیزمان در نقاط مختلف استان دارند پیگیری شود، مخصوصا همه مردم استان پهناور سمنان، بحران آب را مهمترین مشکل استان می‌دانند.

همینطور در موضوع جمعیت و اشتغالِ قشر تحصیلکرده و نیز سایر اموری که توسط مسئولانِ هر منطقه احصاء شده، امیدواریم توفیقات بیشتری در رفع این مشکلات نصیب مسئولان استان شود.

امیدواریم مسئولان عزیز در استان شامل استاندار محترم، معاونین استاندار، فرمانداران و بخشداران، مدیران کل و همه افرادی که به نوعی وظیفه خدمت به مردم را داریم این وظیفه را بهتر از گذشته انجام دهیم و این محبت و صمیمت مردم را پاسخگو باشیم تا اندکی از لطف آنها را جبران کنیم.

امیدواریم انشاءالله سال جدید در سایه رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و عنایت ویژه خداوند متعال که شروع آن با ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا و ماه تقوا، تقّرب و نزدیکی به خداوند است، برای مردم ما سالی مبارک باشد.

در پایان، یکبار دیگر آغاز سال جدید را به مردم عزیز استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم انشاءالله همه مردم در سال جدید به تمام خواسته‌ها، آرزوها و اهداف خود نائل شوند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: