[ad_1]

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، علیرضا عموزاده رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه این شورا بر پایه مردم و نیروهای انقلابی است، گفت: شورای ائتلاف حلقه واسط جمهوری اسلامی و مردم است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان همچنین تصریح کرد: حمایت از دولت انقلابی و پیگیری مطالبات مردمی از ارکان شورای ائتلاف است.

وی با اشاره به فرایند تشکیل این شورا در سطح کشور و استان و شهرستان سمنان، افزود: این شورا متشکل از جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت پیشرفت عدالت ایران اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت نیروهای انقلاب اسلامی، حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، حزب موتلفه اسلامی، جبهه یکتا، جبهه ایستادگی ایران اسلامی، جبهه پایداری، جبهه پیروان خط امام و رهبری، جامعه زینب، جامعه اسلامی کارگران است.

به گفته عموزاده؛ «جهاد تبیین»، «تأکید بر حضور جوانان» و «اهمیت ویژه برای فعالیت بانوان» به‌عنوان برخی از مهم‌ترین شاخصه‌های این شوراست.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان خاطرنشان کرد: باید از توان و انرژی نسل جوان در پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنیم و فرصت رشد برای آن‌ها فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این شورا صرفا سیاسی نیست، بیان کرد: شورای ائتلاف با مجموعه‌های فرهنگی اعم از قرارگاه فرهنگی خاتم اوصیا در ارتباط است و فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهد.

عموزاده با بیان اینکه فعالیت‌های شورا فقط منحصر به زمان انتخابات نیست، اظهار کرد: شورای ۳۲ نفره ای در مرکز استان تشکیل شده است که ۱۰ کمیته در آن به فعالیت مشغول هستند.

رئیس شورای ائتلاف استان سمنان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و هماهنگی شورای ائتلاف در طول سال گفت: برگزاری ۱۳ جلسه شورای استان، برگزاری ۱۵ جلسه هیئت رییسه، برگزاری جلسات کمیته‌ها به صورت جداگانه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با مدیران کل برق، آب، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش و… از اقدامات این شورا است.

وی با اشاره به اینکه ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از منتخبین شورای ائتلاف انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: ارزیابی نمایندگان مجلس شورای انقلاب اسلامی در دستور کار شورای ائتلاف است.

عموزاده در ادامه افزود: کارآمدی و مولفه‌های رهبری درخصوص وظایف نمایندگان از جمله مواردی است که در ارزیابی نمایندگان مجلس مد نظر قرار می‌گیرد.

رئیس شورای ائتلاف استان سمنان با اشاره به اینکه بعد از ارزیابی مجمعی از موثرین برای افراد مورد تایید تشکیل می‌شود، اظهار کرد: با در نظر گرفتن مولفه‌ها و نظرسنجی مردمی، فرد مورد اعتماد شورا انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: