[ad_1]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان:

به گزارش قومس، حسین شکرویان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان سمنان در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: اجلاسیه بزرگ شهدا، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان با حضور خانواده شهدا، برپایی میز‌های خدمت در نمازجمعه، غرس نهال به یاد شهدا و طرح پایش سلامت و غربالگری در نماز جمعه از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی با بیان اینکه استان سمنان در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران جزء  استان‌های پیشرو در کشور است افزود: بیش از ۳ هزار نفر از ایثارگران و فرزندانشان در استان از ابتدای شروع قانون تبدیل وضعیت شدند.
سیدمحمدرضا هاشمی استاندار هم در این جلسه گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه اولین روستای شهید پرور کشور با تقدیم ۹۷ شهید به نظام جمهوری اسلامی در استان سمنان قرار گرفته است افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در استان سمنان و در جای جای این استان نمایان است.

هاشمی بهره گیری از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، دشمن را به زانو در خواهد آورد و موفقیت‌های مطلوب را برای ما به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: