[ad_1]

به گزارش قومس، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان سمنان در جمع شماری از مسؤولان انتظامی سمنان، با تبریک اعیاد شعبانیه به‌خصوص میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار کرد: باید از برکات ماه رجب و همچنین نعمت‌ها و برکات ماه شعبان نهایت استفاده را برد.

وی با اشاره به تدابیر فرمانده فراجا و دستورات فرمانده انتظامی استان سمنان در خصوص اجرای هر چه بهتر مأموریت‌های انتظامی در ایام پایانی سال افزود: در این روزها که مردم در تب‌وتاب آغاز سال جدید و ماه مبارک رمضان هستند، با حضور پررنگ و امنیت‌بخش پلیس در شهر، باید پیام‌آور آرامش و اطمینان خاطر به شهروندان باشیم.

جانشین انتظامی استان سمنان با قدردانی از کارکنان مجموعه انتظامی استان که تاکنون جانانه در تمام حوادث و رخدادهای اجتماعی حضوری پررنگ و مؤثر داشتند، گفت: هنوز طرح زمستانه پلیس راه اتمام نیافته که وارد طرح نوروزی می‌شویم و پلیس با اجرای این‌گونه طرح‌های عملیاتی نشان می‌دهد که خستگی‌ناپذیر است و برای ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان شب و روز نمی‌شناسد.

وی به اجرای تدابیر نظارتی و کنترلی پلیس برای چهارشنبه آخر سال و نوروز ۱۴۰۲ اشاره و تأکید کرد: با استفاده از ظرفیت محله‌ها و مردم، شاهد برقراری امنیت مطلوبی در استان خواهیم بود و هنجارشکنان و اراذل و اوباش بدانند پلیس روی کسانی که بخواهند به امنیت مردم خدشه‌ای وارد کنند، خط بطلان خواهد کشید و هیچ‌گونه ناامنی را برنمی‌تابد.

میراحمدی با اشاره به کشفیات بسیار خوب انتظامی استان در روزها و هفته‌های اخیر اظهار کرد: مأموران انتظامی با تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدانه خود، خدمتی بی‌منت به مردم ارائه و در این زمینه تا پای جان ایستاده و کوتاهی نمی‌کنند.

جانشین انتظامی استان سمنان از اجرای مرحله دوم طرح مبارزه با سرقت که یکی از خواسته‌های به‌حق مردم است، خبر داد و گفت: مجموعه انتظامی استان در اجرای مرحله اول این طرح، توفیقات خوبی را کسب کرد و مردم بدانند پلیس با تمام توان در میدان امنیت‌آفرینی حضور دارد.

میراحمدی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که پلیس ویترین نظام است، خاطرنشان کرد: رعایت انضباط ظاهری و معنوی کارکنان در هنگام مأموریت‌ها و داشتن سعه‌صدر در برخورد با مردم، از مصادیق پلیس مقتدر است و می‌طلبد کارکنان نسبت به اجرای این امر اهتمام ورزند.

پایان پیام/

منبع:فارس

[ad_2]

منبع

Shares: