[ad_1]

به گزارش قومس؛ جلیل موقوفه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان شامگاه چهارشنبه با اشاره به دستگیری قاتل فراری وکیل شاهرودی در عملیات ضربتی پلیس آگاهی، به رسانه‌ها گفت: متهم انگیزه خود از این جنایت را اختلافات مالی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: چند ماه گذشته وکیل جوان شاهرودی در خیابان فردوسی شهر شاهرود با سلاح گرم به قتل رسید که رسیدگی پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مأموران پلیس آگاهی مشخص شد قاتل یا قاتلان پس از ارتکاب جرم به سمت یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شده بودند، افزود: کارآگاهان با بررسی ابعاد مختلف پرونده و انجام یک‌سری کارهای علمی و اطلاعاتی، در نهایت به یکی از موکل‌های متوفی مظنون شدند و پس از دستگیری و انجام بازجویی‌های تخصصی، به قتل با مشارکت چند نفر دیگر اعتراف کرد.

سید علی میراحمدی جانشین انتظامی استان سمنان نیز از قتل مرد ۴۴ ساله توسط پسرش در یکی از روستاهای شهرستان دامغان خبر داد و گفت: قاتل ۲۱ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان سمنان افزود: در پی وقوع درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان دامغان، به‌سرعت مأموران در محل حاضر شدند و مشاهده کردند پدر خانواده توسط پسرش مورد اصابت چند ضربه چاقو قرار گرفته که بلافاصله به یکی از مراکز درمانی منتقل شد.

وی با اشاره به فوت مرد ۴۴ ساله به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان، افزود: قاتل ۲۱ ساله در کمتر از ۱۰ ساعت توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد.

 

[ad_2]

منبع

Shares: