[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به وضع مناسب جغرافیایی و آب و هوایی منطقه کالپوش میامی و احتمال زمین‌خواری توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، مأموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه کارکنان اداره منابع طبیعی شهرستان میامی به گشت‌زنی در این حوزه پرداختند.

حسنی افزود: مأموران اداره منابع طبیعی میامی به یک قطعه زمین در روستای نردین مظنون شدند و پس از استعلام و بررسی اسناد و مدارک آن، مشخص شد که ۲۸۰ هکتار از اراضی دولتی توسط فردی از اهالی روستا تصرف و به کشت و زرع در آن اقدام شده است که در این خصوص، پرونده‌ای تشکیل شد و تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان به اجرای حکم و رفع تصرف کامل زمین به همراه دستگیری متهم توسط مأموران انتظامی میامی اشاره و تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین را ۲۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

حسنی حفاظت و حراست از اراضی ملی و بیت‌المال را یکی از اولویت‌ها و مأموریت‌های اصلی پلیس برشمرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه زمین‌خواری موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع

Shares: